جدیدترین فیلم و سریال روز دنیا با زیرنویس فارسی

سریال و فیلم های روز دنیا با زیرنویس فارسی

جدیدترین فیلم و سریال روز دنیا با زیرنویس فارسی

سریال و فیلم های روز دنیا با زیرنویس فارسی

سریال لاست گمشدگان از فصل 1 تا 6

سریال لاست گمشدگان از فصل 1 تا 6
سریال لاست گمشدگان
 
خلاصه سریال لاست گمشدگان
سریال گمشدگان لاست مجموعه‌ای است که از شبکه ABC آمریکا و تعداد زیادی از شبکه‌های خارجی بخش می‌شود . این مجموعه تلویزیونی از اواخر ۲۰۰۴ آغاز شده‌ و تا کنون 5 فصل از آن کامل شده و فصل ششم هنوز پخش نشده است . سریال لاست داستان گروهی نجات یافته از سقوط هواپیمای توریستی در جزیره‌ای ناشناس در اقیانوس آرام است . مجموعه تلوزیونی لاست به حدی جذاب هست که در بیشتر کشور ها هم ...  
خرید مستقیم پستی
برای توضیحات بیشتر روی ادامه مطلب کلیک کنید
سریال لاست گمشدگان از فصل 1 تا 6
سریال لاست گمشدگان
 
خرید مستقیم پستی
خلاصه سریال لاست گمشدگان
سریال گمشدگان لاست مجموعه‌ای است که از شبکه ABC آمریکا و تعداد زیادی از شبکه‌های خارجی بخش می‌شود . این مجموعه تلویزیونی از اواخر ۲۰۰۴ آغاز شده‌ و تا کنون 5 فصل از آن کامل شده و فصل ششم هنوز پخش نشده است . سریال لاست داستان گروهی نجات یافته از سقوط هواپیمای توریستی در جزیره‌ای ناشناس در اقیانوس آرام است . مجموعه تلوزیونی لاست به حدی جذاب هست که در بیشتر کشور ها هم اینک در حال پخش می باشد و در اینترنت انجمن های زیادی در این باره تشکیل شده ، به دلیل درخواست های زیاد مردم در ایران شبکه سوم سیما وعده داده که بعد از اتمام سریال ( معلوم نیست کی تمام بشه ) ترجمه و پخش این سریال رو آغاز خواهد کرد ما در این فروشگاه نسخه اصلی این سریال جذاب رو با زیر نویس فارسی و کیفیت اصلی به شما ارائه می کنیم

سریال لاست

آمار عددی
خرید مستقیم پستی

مجموعه لاست تا به امروز کلا شامل 6 فصل می باشد که فصلهای اول و دوم و سوم 24 قسمتی و فصل چهارم 16 قسمت تعریف شده و فصل پنجم 20 قسمت و فصل 6 هم تا به امروز 12 قسمت امده و 12 قسمت تا پایان باقی مانده که به علت پخش 1 قسمت در هفته در امریکا تا اوایل مرداد ماه طول خواهد کشید  .

پس:

کلا تعداد دی وی دی :7حلقه دایویکس
و تعداد فصل ها : 6 فصل می باشد

که در این مجموعه به شما ارائه می کنیم این فیلم نیز مثل افسانه جومونگ یکی از پر فروش ترین فیلم ها به حساب می اید

معرفی فیلم گمشدگان لاست

سریال لاست روایت مردمی هست که از یک سقوط هواپیما جان سالم به در میبرند و درست وسط جزیره ای دور افتاده در منطقه ای گرمسیر، تلاش برای رهایی از جزیره رو آغاز میکنند . ای فیلم بی انتها همینک در حال پخش در شبکه ABC امریکا می باشد تا الان یعنی سال 88/4 آخرین قسمت های فصل 5 در حال پخش هست . ما برای شما کل قسمت هایی

هر قسمت 42 دقیقه ای این سریال علاوه بر ماجرای اصلی با فلش بک هایی به زندگی شخصیت ها همراه است و به تدریج مخاطب رو با زندگی شخصیت های اصلی داستان آشنا می کنه. شخصیت هایی که تقریبا هر کدام از یک نژاد ، یک طرز تفکرو یک فرهنگ متفاوتند. در سریال لاست نماینده ای از هر قاره وجود داره. از آسیا ، استرالیا، آمریکا، اروپا و آفریقا و حتی از قطب هم نماینده ای حضور دارد!

شاید یکی از مسائلی که باعث جذب بی سابقه مخاطب برای سریال لاست شده همین نکته باشد. نکته ظریفی که باعث شده تا تقریبا تمام بینندگان به راحتی با شخصیت های داستان همزاد پنداری کنند.

شاید این موضوع برایتان جالب باشد که داستان به قدری جذاب است که حتی بازی کامپیوتری لاست نیز بر اساس داستان آن تهیه و عرضه شده است . ضمن آنکه شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز وعده داده است که در آینده دوبله و پخش این سریدار پرطرفدار را آغاز خواهد کرد !

اما فروشگاه آنلاینinforosh.parsfa.com، مفتخر است اعلام کند برای اولین بار در ایران مجموعه لاست (گمشدگان) را با کیفیت فوق العاده و به همراه زیرنویس فارسی و با پایین ترین قیمت نسبت به فروشگاههای دیگر ارائه می کند!

سریال LOST

توضیحات خلاصه فیلم گمشدگان "لاست":

این مجموعه در اوهایو (Ohau) سومین جزیره بزرگ هاوایی (Hawaii) فیلم برداری شده به علت تعدد هنرپیشگان و لوکیشن خاصی که دارد یکی از پرهزینه ترین سریالهای تلویزیونی است . روزنامه های معتبری مثل یو اس ای تودی و واشنگتن پست وبلاگ های ویژه ای برای طرفداران این سریال ایجاد کرده اند .

سریال لاست علاقه مندانی از سراسر دنیا دارد که شاید دلیلش علاوه بر داستان جذاب بهره گیری از شخصیت هایی هست که هر کدام نمایند گانی از نژادهای مختلف سراسر دنیا هستند . Damon Lindelof , Carlton Cuse , Bryan Burk, Jack Bender و J. J. Abrams سازندگان این سریال هستند و موسیقی آن نیز ساخته Michael Giacchino است .

چیزی که در این سریال جلب توجه میکند برنامه ریزی فوق العاده ای که در کمتر سریالی شاهدش هستم و می شود به جرات گفت برای ثانیه به ثانیه این سریال برنامه ریزی شده . تیم فیلمنامه نویس 18 نفره این سریال با تنظیم فلش بک های فوق العاده و اطلاعاتی که در هر فلاش بک راجع به یکی از شخصیت ها می دهند تکه هایی از پازل به ظاهر بی انتهای سریال رو کامل میکنند که برای بیننده واقعا جذاب بوده و باعث شده که شما نتوانید حتی یک قسمت از این سریال رو از دست بدید.

جالبه که تا حالا ده ها کتاب در مورد محتوای ادبی، فلسفی،جامعه‌شناسی و… این سریال به چاپ رسیده.شانزده میلیون نفر تعداد بینندگان فصل اول این سریال بوده!! غیر ممکنه شما این سریال رو تماشا کنید و برای تماشای قسمت بعدی اقدام نکنید .

سریال LOST

سریال LOST کاندید و موفق به دریافت جوایز زیر نیز شده است:

برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جوایز ALMA 2006
برنده جایزه بهترین سریال تلویزیونی از جوایز ASCAP 2005
برنده جایزه بهترین سریال تلویزیونی از جوایز ASCAP 2006
کاندید بهترین سریال تلویزیونی ، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و مرد ، بهترین بازیگر مرد در سال 2007
ماتئو فاکس برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در سالهای 2005-2006از آکادمی ASF امریکا
کاندیدای بهترین بازیگر مرد در سال 2007 از اکادمی ASF امریکا
برنده تدوین یک سریال تلویزیونی از امریکن سینما ادیتور ACE 2006
برنده بهترین سریال تلویزیونی طبق رای گیری از کاربران سایت rankopedia

سریال LOST

توضیحات کلی درباره‌ی لاست:

لاست ۶ سیزن (فصل) دارد. تاکنون 5 سیزن از آن پخش شده است و پخش سیزن 6 از ژانویه 2010 آغاز می‌گردد. هر سیزن از تعدادی اپیزود تشکیل شده است. سیزن یک 24 اپیزود، سیزن دو 24 اپیزود (و یک اپیزود ویژه)، سیزن سه 24 اپیزود و سیزن چهار 14 اپیزود است. (کم‌تر بودن تعداد اپیزودهای سیزن چهار به علت وقفه در ساخت آن به علت اعتصاب نویسندگان امریکا بوده است.)
نکاتی درباره‌ی تماشای سریال لاست:

۱. سریال را با دقت و تمرکز کامل تماشا کنید. به روابط و نشانه‌ها در سریال دقت کنید.
۲. سریال را از اول و به طور کامل ببینید. هیچ قسمتی را رد نکنید.
۳. با یک سریال رابینسون کروزوئه‌ای روبرو نیستید. فلش‌بک‌ها و فلش‌فورواردهای لاست به اندازه‌ی اتفاقات جزیره جذابیت دارد.
این فیلم در 7 دی وی دی به صورت دایویکس و با کیفیت فوق العاده به قیمت 7000 تومان
09118506072
 
خرید مستقیم پستی
نظرات 1 + ارسال نظر
Mehdi modaresi یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1400 ساعت 08:26 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد