جدیدترین فیلم و سریال روز دنیا با زیرنویس فارسی

سریال و فیلم های روز دنیا با زیرنویس فارسی

جدیدترین فیلم و سریال روز دنیا با زیرنویس فارسی

سریال و فیلم های روز دنیا با زیرنویس فارسی

روشهای تبلیغاتی در اینترنت(بخش دوم)

روشهای تبلیغاتی در اینترنت

روشهای تبلیغاتی در اینترنت

1- تبلیغات از طریق خبرنامه ها

خبرنامه شبیه یک روزنامه کوچک تک صفحه ای است که از طریق ارسال آن به دیگران میتوان اطلاعات مورد نیاز را به آنها انتقال داد. معمولا در سایتها بخشی وجود دارد که از کاربران خواسته میشود که اگر مایل به دریافت خبرنامه در مورد موضوعات مورد علاقه خود هستند با مشخص نمودن موضوع مورد نظر برای دریافت خبرنامه ثبت نام نمایند. بدین ترتیب عده کثیری عضو خبرنامه شده و از این طریق امکان ارسال آگهی های تبلیغاتی و هر گونه فعالیت تبلیغاتی دیگر برای شرکت فراهم میشود.

2- تبلیغات از طریق لیست های ایمیل آنلاین

برای ارسال هر چیزی به پست الکترونیکی افراد نیاز به کسب مجوز از آنها می باشد. در غیر اینصوت این کار منجر به خرتب شدن اعتبار و وجهه سایت و محصولات آن در نظر افراد میگردد. جهت پرهیز از اینگونه مسائل می توان به عضویت سایت هایی درآمد که کارشان جمع آوری، طبقه بندی و ارسال ایمیل به پست الکترونیکی افراد و سازمانها بر اساس نوع علاقه و نیاز آنهاست.

عضویت در این گونه سایتها دو مزیت دارد:

اولا افرادی که برای آنان ایمیل فرستاده میشود علاقمند به موضوع ارسالی هستند.

ثانیا نیاز به کسب مجوز برای ارسال مطالب خود به آنها نداریم چون آنها قبلا با عضو شدن خود علاقه و مجوز خود را برای دریافت اطلاعات در آن موارد اعلام نموده اند.

یکی از معروفترین سایتهایی که اینگونه خدمات را به اعضای خود ارائه میدهد Post master direct .com میباشد که حدود هشت میلیون عضو دارد.

3- تبلیغات از طریق پست الکترونیکی

ابزار دیگری که در تبلیغات اینترنتی کاربرد دارد ایمیل است. بدین منظور شرکت میتواند برای یافتن افراد و سازمانهای علاقمند به موضوع مورد نظر مثل حالت قبل از لیست ها استفاده نماید با این تفاوت که این بار خود شرکت است که برای افراد و سازمانها ایمیل میزند و با آنها ارتباط برقرار میکند. Emarketingman.com یکی از سایتهایی است که در این زمینه خدماتی را ارائه میدهد.

4- تبلیغات از طریق مجلات الکترونیکی

مجله الکترونیک یک ابزار دیگر تبلیغاتی در وب میباشد که شباهت زیادی به خبرنامه دارد با این تفاوت که بیش از یک صفحه بوده و به صورت حرفه ای طراحی میشود و در ضمن بر خلاف خبرنامه دارای بخش بندی موضوعی است همراه تصاویر و امکانات دیگر میباشد.

شرکتها هم می توانند خود مجله الکترونیک راه اندازی کنند و هم می توانند عضو مجلات موجود شده و با ارسال مقاله به آنها مشتریان را به سوی خود جلب نمایند.

از جمله سایتهایی که در زمینه مجلات الکترونیکی فعال هستند عبارتند از:

www.e-zinearticle.com

www.List-resource.com

5- ثبت در موتور های جستجو

روش دیگر تبلیغات در اینترنت ثبت نام و حوزه فعالیت شرکت در موتور های جستجو می باشد. برای کارا بودن این روش باید تلاش شود وقتی نتایج جستجو ظاهر می شود اسم سایت شرکت جزو اولین ها باشد. بدین ترتیب میزان مراجعه به وب سایت افزایش یافته و شانس فروش بالا میرود.

جهت دستیابی به امکان فوق رعایت نکات زیر می تواند درصد موفقیت را افزایش دهد.

1- تطابق نام سایت و نوع فعالیت شرکت یا مطالب ارائه شده در سایت

2- توضیح محتوای موجود در سایت و همخوانی آن با مطالب موجود در سایت

3- انتخاب صحیح کلید واژه ها برای جستجوی کاربران

4- ثبت نام سایت در جستجو گرهای مناسب توام با پرداخت حق عضویت و نه بصورت رایگان

در حال حاضر در حدود 2500 جستجوگر در اینترنت وجود دارد که انتخاب ما باید بر اساس میزان شهرت و محبوبیت آنها نزد کاربران باشد. از معتبر ترین موتور های جستجو عبارتند از:

www.yahoo.com

www.msn.com

 www.google.com

 www.altavista.com

 www.goto.com

www.infoseek.com

www.excite.com

http://30shop.biz

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد